Nån som är sugen på lite Vanish?



Allt detta hämtade jag ut på posten idag :) Nu ska vi prova vad vi tycker om Vanish!
Jag är en Buzzador! Det innebär att jag ska prova olika produkter själv och även buzza runt bland mina vänner och höra vad ni tycker om varorna. Just nu är jag alltså med i en kampanj för Vanish. Det bästa fläckborttagningsmedlet som finns! :)
(Det är faktiskt min personliga åsikt för jag har provat flera gånger förut! )
Som bonus så är alla produkterna svanenmärkta
 


Flera av dem är även rekommenderade av Astma och Allergiförbundet



och parfymfria! :) Kan det bli bättre!
Jag har fått tio st provpåsar så skriv en liten kommentar här om ni vill prova! Först till kvarn... :)

Kram på er och tvätta rent :)

Kommentarer
Postat av: Jörgen Joshed

Det låter spännande.

2011-08-27 @ 09:49:38
Postat av: Jenny

klart en trebarnsmor vill prova en liten påse, med alla fläckar :). Kul att Anton vill komma på Hugos kalas så välkommen. Han fyller då på onsdagen (inte tisdagen ;) men då är det föräldrarmöte på skolan, så inge fika då inte. Krami

2011-08-27 @ 22:08:25
URL: http://jwerninger.blogg.se/
Postat av: Malin

Asavis!!! Vanish är det bästa!!!

2011-08-30 @ 11:27:44
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0