Stallkväll

Det blev en riktig stallkväll för min del i går. Jätteroligt! Först tog jag hand om Russin och gav henne en ordentlig frisering. Kapade bort halva manen så nu ser hon ut som en ridhäst igen förutom att hon har tappat typ alla muskler och ser dräktig ut… =/ Tog in hästarna och sen hjälpte jag Angelica att hoppa med Nenne. De var otroligt duktiga båda två. Har nog aldrig sett det se så enkelt ut att hoppa en trekombination på 120 cm. Vi hoppas det ser lika bra ut på söndag när vi ska åka till Köping och tävla! Bästa teamet! Det står 120 cm och 125 cm på dagordningen! Kul!
Sen åkte jag och red lite på en annan häst… återkommer om det lite senare ;-)

I kväll är Micke på fotboll så det blir hemmamys med barnen för min del!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Såg det hälften så proffsigt ut som när jag hoppade Okejdo 25cm så förstår jag att du är impad =)

2011-08-17 @ 09:50:08
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad då annan häst.. nyfiken ju!!!

2011-08-17 @ 18:00:29
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0