Superseg!

Det är visst lite jobbigt att jobba.... Jag är helt färdig efter att ha jobbat, handlat mat, hämtat barnen på dagis, dammsugit, lagat mat, städat övervåningen en gång till, lagt ett barn, matat kaninen, lagt ett barn till, diskat , gjort matlåda.... nu är det bara jag som ska isäng oxå sen var den här dagen slut. :)
Pga vädret så har det inte blivit nån promenad varken idag eller i går... inte bra! I går var jag i allafall i stallet och tittade på Jill och Angelica när de red. Det var skoj! Pelle har blivit jättefin och Nenne är så guuuuuullig!
Nu ska jag mixa min frukostsmoothie och sen ska jag läsa en ny tidning som jag köpte idag... hittar inte datorsladden så jag kan inte lägga in bilden... Den heter i alla fall ToppHälsa och ni hör ju av namnet vad den handlar om.



Nu la jag in den lite busigt i efterskott :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej visst är det jobbigt,allt skall göras, fejas och städas och golvet skall lackas och lössen skall plockas. hihi, Håller med nu är vi inne i mamma/familjehjulet igen. Apropå promenader och nybakta bullar kallas det balansgång ;) Kram på dig åh smoothien vill jag ha recept på.

2011-08-11 @ 07:04:40
URL: http://jwerninger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0