Tomt på dagis

Igår hämtade jag som vanligt barnen på vägen hem från jobbet. Var väl där typ kvart i fem och det var bara Anton och Vilma kvar på hela dagis!!?! Jobbar inte folk?!? Nu kommer väl våra barn säkert sist till dagis på morgonen också då de inte börjar förrän vid nio men ändå!
Det blev köttfärssås och spagetti till middag och Hans och Jill kom förbi och åt med oss. Det var jättetrevligt. Kollade på filmen från i lördag när Jill tävlade. Det såg riktigt bra ut men det kan bli bättre! :)
Avslutade kvällen med lite TV och sen tidigt i säng.

I morse tog jag en PW, 3,44 km på 30 min. Missade visst att stänga av Runkeeper när jag kom hem så enligt den var jag ute i 1 h 9 min….. Ingen vidare hastighet alltså! :)
Förövrigt så har jag träningsvärk i hela överkroppen sen i söndags, pyttelite i magen och sen mer och mer längre upp. Ingenting alls i benen och rumpan! Måste ju bero på att jag är mer vältränad (eller mindre otränad) där. Kan det bero på ridningen måntro ?! *ler*

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0