Släktkalas

I går så kom mamma och pappa hit och hälsade på ett par timmar på förmiddagen. Pappa gav "nya" badrummet godkänt (tror jag) :)
Jag drog iväg en stund och tittade när Jill tävlade dressyr. Både hon och Pelle var jätteduktiga men domaren var lite snål enades vi om när vi tittade på protokollet :) Dessa bedömningssporter... :) Tacka vet jag hoppning, antingen så rev man eller inte :)

Sen var det dags att göra i ordning inför kvällens kräftkalas i Kilby hemma hos Fredrika och Andreas. Pastasallad till barnen och såklart kräftor till oss och lite annat smått och gott! Så fort Micke kom hem så drog vi iväg! Det var ett jättetrevligt partaj! Kul att träffa alla!
 
Här är Anton och Vilma och nästan alla deras kusiner! :)
 
Vilma lika tokig som vanligt! :)


Det vart en sen kväll så det var skönt att få sova ända till 8 i morse! =/

Jag åkte till stallet en sväng på förmiddagen innan M skulle iväg på fotboll igen. Nu sover Vilma middag och Anton är överallt och gör allt han inte borde. Han går och gäspar hea tiden men han ska inte sova..... :)
Vi får se hur länge han håller sig vaken!

Kram på er!

Missade visst att publicera :)

Nu har Vilma vaknat men Anton sover i solstolen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0