Trötta barn och mamma

I onsdags kväll så lyckades vi städa och byta lite sängkläder och även vardagsrumsmattan fick sig en omgång i tvättmaskinen! Perfekt! Den blev faktiskt ren! :)
Kollade slutet på "krokodilfilmen". Den var bra!

I går kväll så tog vi det mest lugnt, barnen var jättetrötta efter dagis. Båda två sov innan åtta. Jätteskönt för deras minst lika trötta mamma som kunde betala lite räkningar och surfa en stund och ändå ligga i sängen innan tio! :) Skönt! Så i morse när jag vaknade vid halvsex så kände jag mig faktiskt lite pigg :) Kan vara för att det är fredag och snart helg! Eller att jag ska åka och shoppa lite efter jobbet! :)
Vi får se om jag hittar nåt!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0