Efter storm kommer.... bättre väder...eller?

Det känns ju alltid tryggt att börja dagen med att se några polisbilar! Då känns det som att ordningsmakten gör sitt jobb! Eller?!?



I går kväll åkte jag till stallet och hjälpte Angelica att ta in hästarna i ovädret. Det är inte så kul att göra själv ens när det är okej väder... Ett par av hästarna är inte lika snälla och lätthanterliga som resten om vi säger så! :)
Det blev ingen ridning utan en riktigt ordentlig ryktning i stället!
Jag tror att både jag och Pelle var rätt nöjda med det!

Sen hem och kolla på ett av mina nya favvoprogram som visas, hör och häpna, på SVT1!!!
Snacka om att samla vuxenpoäng!
Landet Brunsås!

Ni ser ju på dem hur "sjuka" de är! :)
Kul och intressant!

I eftermiddag hoppas vi på lite bättre väder så man kan vara ute en stund utan att dö.
Vi hörs!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0