Fredag igen :)

Det går så fort när man har roligt brukar det ju heta och så är det ju såklart!

I onsdags var jag i stallet och tog in hästarna och fixade till Pelle. Hann inte rida eftersom M skulle på fotboll. Så skynda skynda blev det :) Sen hem till gullgrisarna :)

I går blev det skynda skynda igen men den här gången för att jag skulle hinna rida ut innan det blev mörkt och jag blev ett byte för jägarna. Fullt med reflexer klädde vi på oss. Pelle var kanske inte helt  nöjd med att alla reflexerna var i Russin-storlek :) Men jag säger: Det funka!
Det blev en lite "hoppig" ridtur då Mr var rädd för typ allt och studsade fram och tillbaka. Detta har resulterat i att jag har rätt ont i nacken idag… Men det var en mysig ridtur i höstsolnedgången i alla fall! Han är ju så snäll och söööt! Enligt Runkeeper så var vi ute i 1 h och red 7,58 km med en medelhastighet på 7,53 min /km.
Mkt kul information! :)

Nu är det snart lunch och efter jobbet ska jag åka till centrum och byta lite kläder jag köpte förra fredagen och kanske hitta lite vinterskor till barnen :)

Sen blir det fullt hus till middan ikväll!
Alla Josheds och Jill :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0