Massa bilder från helgen


Angelica och jag åkte till Kristineholm och hämtade hö i lördags förmiddag. Åkte förbi en höstfin skogsdunge... :)


På eftermiddagen var det dags för det efterlängtade kalaset med alla Antons vänner. Det var Moa, Emil, Hugo, Thyra, Fanny, Emma och Oscar. Nio barn vid fikabordet och sex föräldrar i soffan :)


Sen var det full fart med leksakerna


I natt var det första natten med frost... burrr... Så i morse blev det till att premiärelda i kaminen efter sommarn.


Vilmis och jag myste i soffan i värmen och tittade på brasan och TV.


Sen gick vi ut och "hjälpte" Micke med Friscos vinterbur. Den kommer bli jättefin när den är klar! Riktig lyxvåning :)


Här är våran alldeles egna Teletubbie! :)

Efter lunch åkte jag till stallet och red en stund på Pelle. Det var härligt i solskenet! Sen kom Hans och Jill hit och hämtade vår gamla säng som nu ska få äran att vara gästsäng ute i deras gästhus! Fint ska det va! :)

Det blev hemmagjord pizza till middag och jag har har bakat en ny laddning med Lembasbröd! Så jag kan äta frukost i veckan! Mums!

Förresten vill jag rekommendera en ny blogg som jag läser!
Att vara någons fru

Hon skriver jättebra och ofta :)

Nu snart sovdax
Vi hörs
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket sötare än telletubbisarna på tv! Dom ser ju ut som freaks! Wilmis ser iaf ut som ett gulligt barn i en telletibbidräk =)

2011-10-12 @ 20:58:47
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0