Tillbaks i Kundby igen :)

Idag åkte jag till stallet direkt efter frukost och tog en skogstur på Pelle med Angelica och Boris. Solen sken och det var jättemysigt. Det blev en lugn tur i skritt och trav. Hade min hoppsadel på. Så nu kommer den till användning igen. Var tvungen att låna en sadelgjord bara för mina var "lite" för korta... Pelle är ju rätt så mkt större än alla mina gamla hästar :)

Finaste bilden i nåt snett perspektiv men han ville inte stå still =/

Barnen sitter i soffan och är helt inne i Dora Utforskaren :) Snart är det lunch och middagsovningsdax! Sen i eftermiddag kommer Vibbe och barnen på visit! Skojigt!

Jag klippte Anton igår så nu är han lika korthårig som sin far! :)





Mina små sötnosar! :)

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0