Massa prover

I går var jag duktig och gjorde min plikt till samhället! Jag lämnade blod! Blev lite snurrig i huvet på kvällen men det är sånt man får ta. 

På vägen hem igår råkade vi (jag) bli med en ny familjemedlem...

 

Idag har jag varit hos företagshälsovården och lämnat lite prover till den stundande läkarundersökningen. Gjorde EKG som såg fint ut och lungtest. Jag har lungor som en 24-åring konstaterade hon :)

Om ett par veckor ska jag tillbaka och få min dom av läkaren! Det är bara att hålla tummarna :)
Snart lunch och sedan blir det lite tidig hemgång för att ta över vabbandet där hemma. Anton är förkyld och har lite feber så de fick va hemma idag.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Sååååå söt! =)

Sen kan dom få bäbisar! å då kan jag köpa en... eller två kanske är lika bra eftersom hundarna kommer att äta upp MINST en av dom! =)

2011-10-25 @ 14:51:44
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0