Fredag igen!

Alldeles snart är det helg och snön bara yr utanför fönstren! (Har jag hört för jag har inga fönster i mitt kontor mer än in till produktionslokalen...)
Planen för dagen är att ta mig till ridhuset och träna lite dressyr inför clearronden i helgen. Det förutsätter iofs att det är ordentligt plogat på både vägen och stallplan så vi får väl se!
I går fick Russin vila för vi var hos barnläkarn med Vilmis och kollade lite på hennes "skeva" högerben... Sen åkte jag till Frissan så Anton blev av med drygt hälften av sin kalufs!
Det är inte bara hästar man kan muta med godis;)

I onsdags var Maria och Cornelia Russinvakter. De skrittade ut en bra sväng, Cornelia på Russin och Maria på Hallon. Lite bakvänt men det var nog bäst så;)

Har nån slags tanke på att försöka dra några repor med rakmaskinen på Russinfia i kväll oxå! Nu borde den ju verkligen fungera med nyslipade skär och den lilla kuben inuti på plats igen :)

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Får Anton pengar för att göra reklam för PimPim? Ser nästan ut så iaf =)

2011-02-11 @ 19:20:03
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0