Freeezing!

Det var fortfarande sjukt kallt när jag kom till stallet och skulle ta in hästarna. Började med att plocka fram varmluftspistolen och tina den sista vattenkoppen som Cornelia inte lyckats tina med bara händerna :) Sen hade alla vatten och vi tog in djuren. De var trots kylan varma och goa allihop! Russin fick nåt extra kilo hö för att… jag frös :)

Blev ingen ridning för jag tänkte att det är ingen som blir gladare av det!

Åkte hem åt middag med barnen och min far som var barnvakt några timmar på eftermiddagen.

Det är jättebra att ha en pappa som är pensionär :)

I morse hade vi inget vatten hemma... suck.. 

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu får du väll se till att pensionären och hans frua flyttar till Rimbo så du kan vara i stallet hela tiden!

2011-02-15 @ 09:13:08
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0