Frisering

Igår var det dags att göra ett nytt försök med rakningen. Vilket resulterade i att hon nu ser likadan ut på vänster sida som på höger... :(


Snyggt va? Jag undrar vad hon har för traumatiska upplevelser i samband med klippning. Min annars så otroligt snälla häst blir som förbytt när maskinen kommer fram... suck...
Får göra ett nytt försök när jag har lite mer assistans av mina vänner:)
Jag handwalkade henne på ridbanan ett tag innan jag släppte in hene i boxen så hon fick en chans att vakna upp ur sin lilla dvala. :)

I dag blir det uteritt!


Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser väldigt modernt ut =)

2011-02-01 @ 09:38:16
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0