Med barnen i stallet

Eftersom Micke skulle komma hem senare än beräknat så fick jag helt enkelt ta med mig barnen efter dagis och fixa stallet. Vi mockade och klättrade in och ut i ladan/foderrummet. Höjdpunkten var när vi skulle göra höpåsarna uppe på loftet och Anton hittade gungan som hänger där i taket :) Vilma hade väldigt svårt att hålla balansen i allt höt så hon låg mest som en liten skalbagge och skrek :) Stackars liten!
Sen gick vi in i lilla stallet för vi skulle hälsa på Hallon. På vägen dit började Malins hund att tokskälla uppe på trappan... Vilma blev såklart livrädd och börja gallskrika, när vi sen kom in i stallet så gnäggade Hallon.... behöver jag ens säga vad hon tyckte om det... Anton klappade i allafall en stund och sen åkte vi hem :)

Idag ska jag till Synsam och kolla om jag kan göra en ögonlaseroperation!! Hoppas!!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha stackars Wilma....

2011-02-02 @ 13:55:51
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har inte provat att blogga nån gång?

2011-02-04 @ 11:11:24
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0