Nyklippt häst

Sådär ja! Nu har jag äntligen lyckats klippa min häst :) Med lite hjälp, bomull i öronen och en brems.... och så lite lugnande :)
Nu är i allafall halva hästen pälslös :) Nästa gång skall jag klippa hela, dvs även ryggen och rumpan.
Tack Jill och Angelica för hjälpen!
Jag trimmade lite på ridbanan oxå i den djupa snön. För min plan att åka till ridhuset sprack pga snööööööööööööööö...
Hon fick jobba rätt ordentligt i snön i alla gångarter. Red bara 20 min, det var jobbigt nog:)

Killarna stod i hagen och tittade på!


Jättesvårt att få en bra bild med mobilkameran! Men det var jättefint i solnedgången!

Goder afton


Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra där Åsa, mycket bloggande gillar vi! Tummen upp =D

2011-02-11 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0