Soligt men kallt

Åkte tidigt till stallet och släppte ut hästarna i mitt stall. Strödde ut lite hö i tjejernas hage så de skulle ha nåt att pilla med en stund. Boris fick gå ut själv i sin hage och vänta på att Sara skulle släppa ut killarna från andra stallet:)
Det är fortfarande inte skottat/plogat så att man vågar ge sig iväg med trailern men i eftermiddag hoppas jag verkligen att snön "har försvunnit" :) Måste träna lite dressyr inför morgondagens dressyrdebut! Hoppas jag kan tajma med Jill så jag kan få lite proffshjälp! :)




Här är några som var och hälsade på oss en hel del i somras! Så söta!! Hoppas hon kommer tillbaka i sommar igen med sin nya kalv!

Ha en solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0