Fina hästen

Det blev ingen rakning igår heller eftersom skären tydligen är helt slut... :) Stackars Pelle fick känna på detta igår när Jill gjorde ett försök att snygga till honom lite! De skall lämnas in på slipning, hoppas det går fort. Russin behöver verkligen "fixas" lite :) Kolla får ni se:






Skulle såklart ha tagit en bild utan täcket men det blev inte så. Får försöka idag i stället :)

Som ni ser så var vi i ridhuset i allafall. Nenne o Angelica var oxå med! Som vanligt :) Bästa parhästarna :)
De är underbart snälla att åka med, det är värt så mycket!
Trimmade mycket på galoppen som blir bättre och bättre men mycket vill ha mer.... Jag vill att hon ska va i topptrim på en gång fastän jag vet att det tar tiiiiiiid.... Suck...
Måste komma igång och träna, så jag vet vad jag ska fokusera på. Nu blir det varken malet eller hackat... som det så fint kanske heter... :)
Hoppas att det blir lite hoppning ikväll!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅååååå vad fin hon e!. Typ som att hona har skabb! ;)

2011-01-18 @ 09:40:25
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0