Uteritt i skitvädret

Struntade i klippningen i dag och red ut med Sara och Angelica i stället på min lapptäckeshäst :) Det blåste en massa så att de hemska små regndropparna kändes som nubb i ansiktet... usch... Tog den vanliga rundan, hästarna fick kämpa en hel del för att ta sig fram. Stackarna:( Men Russin var i allafall väldigt pigg efter att inte ha ridits ut på typ en vecka så hon passade på att fara runt och bocka lite också... :) Man kan ju tycka att det var onödigt jobbigt i all snö men... vad ska man säga... :) Det var en härlig tur trots allt :)

Efter lunch tog jag med Anton till badhuset! Det var en hit :) Han for upp och ner i vattnet som en liten tok i 45 min sen gav jag upp och tvingade upp honom i duschen. Då var han ganska mör faktiskt men kul hade vi! Sen åkte vi hem och fikade med mormor och morfar som passade en sovandes Vilma medans vi var iväg. Härlig dag! Snart dags för sängen så man orkar upp i morrn!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan du inte lägga ut stora bilderna när Russin hoppar sådär roligt högt över "vattnet" =)

2011-01-18 @ 09:38:10
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0