Premiären

Idag har jag ridit Nenne på ridbanan! Vi överlevde båda två :) Det är tur att jag har en vecka på mig för jag ska minsann komma på hur man gör! :) Nej men skämt åsido så gick han faktiskt lite fint ibland. Jag skrittade ganska länge först innan jag hittade gas och bromsknapparna men sen så travade vi runt en stund och tog tom med några varv i galopp :) Det var kul men hur stannar man? *hihi* Han känns verkligen sjukt mycket större än vad han är när man sitter där uppe ovh väldigt mycket större än Russinfia! Han har sjukt mkt gång!! Skoj!

I morgon är det dags för kliniken med Russin!

Hoppas ni sover gott för det kommer inte jag att göra!

Kommentarer
Postat av: Annelie Keyser

Håller alla tummar och tår att allt går bra på kliniken så att ni kan komma igång igen :)

Kram!

2011-07-26 @ 00:57:48
URL: http://anneliekeyser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0