Onsdagkväll i halka och månsken!

Det blev uteridning i kylan för Russin och hennes två pojkvänner, Hallon och Nenne! Det var ju kanske inte så kallt som jag inbillade mig men ändå :)
Jag hade pannlampan på mig men den behövdes inte för det var riktigt ljust av månskenet. Urmysigt! Det blev mest skritt eftersom Nenne var med, underlaget var iofs inte det bästa så det gjorde ju inget :p
Antingen var det stenhård is och glashalt eller is som sprack under hovarna. Där det var lite mer snö kvar så gick man igenom skaren ibland och höll på och trilla… Tråkigt!
Men det var kul med sällskap och vi var nog inte tysta många sekunder *Hihi*

Sedan när jag kom hem så somnade jag i soffan igen :)

Idag blir det en sväng till ridhuset och galoppträning!
Tjoho!



Kommentarer
Postat av: Carolina

hade ni minusgrader? :o

2011-03-17 @ 19:06:42
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Malin

Det e inte illa att ha TVÅ pojkvänner!!!

2011-03-18 @ 09:48:29
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0