Träning på Denan

Så var det då äntligen dags för hoppträning för Arnold igår! Det är ju så roligt att träna! Töntig som man är så har jag ju dragit mig lite för att åka på en ”riktig” träning. Måste ju träna lite mer först… men tack Angelica för att du fick iväg mig! För var tränar man bäst om inte på en träning?!? :)
Vi fick jobba en hel del för att ta oss igenom detta, jag känner redan hur träningsvärken är på väg... insidan av låren... :) Skönt att känna att man har gjort nåt nyttigt!
Det var mycket galopp på volt, räkna galoppsprången på volten och hoppa ett litet hinder. Så skulle man variera mellan typ 20 och 22 språng... jag var glad de varven vi lyckades galoppera hela varvet :) Jag måste ju, som Angelica så snällt kommenterat i sin blogg idag, RIDA Väldigt mycket mer än jag trott för att hålla ihop allt. Sitta ner och riiiiiiiiiiida... Oj vad vi måste trimma nu innan nästa träning :) Så kul att ha ett mål!
Vi skulle sen hoppa två hinder på långsidan med 5 språng emellan och sen göra en stor volt och hoppa hinder två igen och sen några till varv på volten innan vi fick fortsätta till hinder tre som stod rakt fram på spåret. Vet inte om nån förstod det där men det var i allafall väldigt nyttigt och jobbigt!
Efter detta var det helt tomt i både mitt och Russins huvud så vi la ner. Mycket nöjda båda två!
Arnold tyckte att hon var jättefin och hade ett jävla klipp i bakbenen... :) Han sa massa andra riktigt snälla saker oxå som jag inte kommer ihåg! Han var i allafall nöjd med oss!
Idag ska vi ta en lugn skrittrunda med Angelica och Nenne! Det behöver vi nog idag! :)

Tänkte lägga in en liten filmsnutt oxå men har visst glömt sladden hemma :) Jaja...

Dags att jobba fint!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0