Allt möjligt!

Nu har det gått flera dagar utan ett enda inlägg igen! Jag är ju hopplös! :)
Det får bli en snabb uppdatering då.

Fredag
Det blev som planerat Tacokväll. Vi gjorde jättegod guacamole, mums... :)
Efter det blev det grönsaker med dipp och film. Åh vad gott men filmen kan jag verkligen inte rekomendera! Den var hemsk. Inte hemskt dålig utan bara hemsk... Usch!

Lördag
Red ut efter jag släppt ut de andra hästarna i hagen. Inte en människa till sällskap fanns det. Men ibland är det så bra att rida ut själv för då kan man göra precis som man vill. Hon var så sjukt fin min lilla häst :) Gjorde massa igångsättningar, från skritt till galopp. Galopperade så bra på bakbenen :) Lät henne galoppera lite fort ibland oxå som omväxling! Grymt härlig galopp börjar hon få i allafall. Solen sken och det var varmt och skönt, det gjorde bara det hela ännu bättre :)
Sen kom mamma o pappa på visit och vi lekte massa och åt jättegod korv stroganoff som pappa gjorde.
Vilma var ute två omgångar, Anton bara en för han ville hellre sitta framför datorn och titta på Tomas och Tåget...

Söndag
Provade att longera ute på ridbanan, det gick okej... Russin tyckte det var kul i allafall. Hon såg jättefin ut och jobbade på bra i både traven och galoppen.
Sen åkte jag och barnen och tittade på när Jill tränade dressyr nere i ridhuset! De var jätteduktiga men oj så jobbigt det såg ut :)
Resten av dagen fikade vi!! :)

Allt som allt en mycket solig och härlig helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0